måndag 1 februari 2016

Vi syns nu i alla fall

Här om dagen var det så ljust när vi skulle följa Siri till skolan så jag var tvungen att titta på klockan en extra gång  att vi faktiskt var ute i rätt tid. Det samma idag när vi hämtade Saga från klubben, så ovanligt ljust. Hurra vi är på den vinnande sidan mot mörkret.
Även om vi går mot ljusare tider kan jag inte nog prisa våra "arbetshalare" som flickorna kallar dem. Vi får ständigt kommentarer och hejarop att vi har prima halare, att vi lyser där vi kommer och syns längs vägen. Vi har haft dem i många år nu redan i olika storlekar och upplagor. Det är Ellos som levererar dem år efter år. Nöjd är jag med både pris och kvalitet. Ifjol hade jag dessutom turen att fynda tre stycken på ta-tre-betala-för-två-rean och köpte redan då till den här vinter till hela barnskaran.
Tripp, trapp och trull på väg hem från klubben. Extra roligt och glada miner idag efter att Saga varit nästan ett dygn på vift hos mommo. I alla fall hela vägen hem var de sams ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad