måndag 30 november 2015

Början på julen

Sista dagen i novembermånad betyder att det är syster födelsedag. Sista novemberdagen betyder också att nedräkningen till julen börjar på riktigt imorgon. 
Lillajul har vi firat i helgen också mellan jobbuppdragen. Jag och Siri startade redan på fredagkväll med skoldisco. Tur att man var med och arrangerade och fick lov att vara med första gången. Kan tänka mig att jag inte är så välkommen i framtiden.
Lördagen den rätta dagen firades också om än i liten skala och bara familjen. Men glögg drack vi, åt pepparkakor med brieost, fick besök av lillajultomten. 
Istället för lördasgäster fick vi kaffegäster på söndagen. Väldigt trevliga sådana också som vi träffar för sällan. 
I brist på datatillgång ger jag er istället de senaste mobilbilderna, varsågoda.

2 kommentarer:

  1. Ojoj vad roligt det var att få leka med flickorna. :) Det skulle va så roligt om ni kunde komma hit och hälsa på oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi skall nog försöka få till en resa inom kort, bara Signar lugnar ner sig så vi vågar släppa lörst honom på ön ;)

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad