onsdag 21 oktober 2015

Så typiskt Jens

Efter som jag haft seriösa problem med datorn på sistone har jag städat och sparat en massa bilder i diverse enheter. Det om något är verkligen inte min starkaste sida om vi säger som så, men nu borde jag igen ha det på det torra en tid. Största skräcken vore verkligen om en massa bilder och filmer gick om intet som man inte har sparat någon annanstans än i datorn. Eftersom jag tyvärr inte hör till dem som varken framkallar eller fixar fotoböcker, tyvärr, även om jag så gärna skulle vilja höra till den skaran jag också. 
Nåja, hur som hittade jag en bunt med mobilbilder från Jens telefon. Bl.a från sommaren 2014 närs Signar föddes. Här en liten liten alldeles nykläckt Signar, suttandes på sin hand.
Och titta här, fotograferat samma dag. Centralsjukhusets kantins öppethållningstider. Så typiskt Jens, han som alltid är hungrig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad