söndag 27 september 2015

Ny sida

Eftersom jag för inte allt för länge sedan startat en ny FB-sida i jobbets tecken passade jag på att ställa mig framför kameran själv igår också för att få en riktig profilbild. Martina lyckades riktigt bra och det var med stor glädje jag idag fick byta ut den gryniga selfien mot en riktigt proffsigt snygg bild. Tack Martina!
Om man klickar på bilden kommer man direkt till min nya FB-sida (förutsatt att du är medlem i Facebook förstås) Gilla den gärna för att få mina senaste uppdateringar från min salong, kundarbeten, mode, nyheter och trender samt olika erbjudandet nu som då. (Man kan också boka sin tid direkt på FB-sidan. I den vänstra spalten hittar ni en simplybook applikation, tryck på den och bokningen öppnas. Detta gäller främst på datorn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad