onsdag 15 april 2015

Jämförelser och konstateranden

Antingen glömmer man saker och ting med åren eller så är det faktiskt så att våra barn blivit livligare och livligare. Signar tar alla rekord av sina systrar och jag är ganska så säker på att han är livligast av dem alla. Men som sagt det kan hända att jag har glömt också hur jobbigt det är med en 9 månaders bebis också som far runt som en virvelvind i hela huset. Öppnar alla skåp och lådor och river ner allt som kommer i hans väg. Helt otroligt vad han hinner med på en liten stund. Ena sekunden är han i wc och tuggar på wc-borsten för att i nästa riva ner en blomkruka i vardagsrummet och äta blomjord. Behöver jag säga att jag njuter av timmarna han sover ute i vagnen!?
Siri 2008 till vänster och Saga 2011 till höger, båda 9 månader gamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad