torsdag 16 april 2015

Dags att ta i med hårdhandskarna

Efter tre barn och tre graviditeter och är kroppen inte längre vad den en gång varit. Det går heller inte riktigt att träna som förr och "ta i som man brukar" i.o.m att bäckenbottenmuskulaturen påfrestats ordentligt efter mina tre förlossningar. Nu har jag inga som helst krav på att återfå min kropp som jag en gång hade som oförlöst 25-åring, inte heller behöver vågen visa samma siffror. Men jag vill vara nöjd med min kropp och känna mig frisk och stark. Det är jag inte idag, men jag vet att med lite träning och bra kost (med mindre socker) är det inte svårt att uppnå. Dags att ta i med hårdhandskarna. 



I maj månad kommer jag att träna tillsammans med Joanna och förhoppningsvis en hel bunt med andra mammor. Läs mer om Wellness Boot Camp här och anmäl dig du också.
Bild från Wellnessfysio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad