onsdag 17 december 2014

Samma tillverkare

De är (tyvärr) lätträknade de fotografierna jag har framkallat sedan Siri föddes. Men det här är ett av dem och det pryder hyllan i lekrummet. Siri 7 månader på besök hos syster och Bene.

När jag fick syn på det här igår slog det mig hur lika Siri och Signar faktiskt har blivit. Samma goa runda kinder och samma leende. Har hela tiden tyckt att han liknar mest på Saga, men det är ju Siri han är mest lik. Nästan på pricken. Visst syns det att de kommer från samma ställe alla tre, våra tre små bär.

2 kommentarer:

  1. Håller riktigt med, Siri o Signar liknar varann.
    Du har en sån fin blogg skriver jättebra och fina bilder, inte stylade utan från
    vanliga livet, precis som det skall va! Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så glad jag blir. Det är precis så jag vill ha det :D

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad