måndag 10 november 2014

#reflexvästjavisst

Linda slog ett slag för relexvästen för en tid sedan (läs inlägget här) och ville påminna folk att använda ordentliga reflexer och hur viktigt det är nu i mörkret. I vår familj är vi flitiga reflexanvändare och det finns västar och varselkläder åt alla. Skulle också vilja påstå att folk i allmänhet här i våra trakter är väldigt duktiga på att använda reflex och västar. 

Jag tänkte tipsa er med barnvagn om ordentliga reflexer till vagnen också. Idag fick jag tre positiva kommentarer om vårt nya neonfärgade regnskydd på min eftermiddagspromenad när jag hämtade hem flickorna från klubben. Det syns verkligen var vi rör oss. Investera du också, det är en bra och billig försäkring.





2 kommentarer:

  1. absolut JA ti västen den räddar ju liv. å i våra grann kommuner så e det nog mera glest med användandet av västen tycker jag , det e ju så att även om det finns gatubelysning så syns inte människan så bra. Och jag tror också att om vi som föräldrar använder reflex så gör våra barn det oxå... A-L

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad