måndag 17 november 2014

GrinOlle

För första gången på 19 veckor var jag tvungen att söka fram min bibel. Hade nästan glömt bort den och att det finns något som så fint kallas utvecklingsfaser. Här kan ni läsa mer om min bibel och lite om utvecklingsfaserna. Lillebror har som sagt varit av den snällare varianten hittills, men de senaste dagarna har han inte varit sig själv och lika nöjd som vanligt utan krävt lite mera famn och helst av allt mammas famn (och bröst) förstås. Som sagt idag sökte jag fram boken för fösta gången på Signars tid och visst hade boken rätt den här gången också. 19 veckor gammal och mitt i en ny utvecklingsfas. Dessutom har jag starka misstankar om eventuell tandsprickning också. Då kan man få vara lite surare än vanligt.
Tur att han är så fantastiskt söt, speciellt när han sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad