onsdag 20 augusti 2014

En helt vanlig onsdag

Regnet öser ner och smattrar hårt på rutorna och fönsterplåtarna. Jag sitter med en stor mugg kaffe vid datorn och lyssnar på Saga som underhåller lillebror i gymmet. Siri fick skjuts till förskolan så vi behövde inte ta oss ut i regnvädret idag. De är så sköna och lugna våra förmiddagar nu för tiden, det är riktigt skönt måste jag säga. Även fast vi skall ut och iväg med Siri hela bunten, så är det lugnt när vi är hemma igen strax innan kl nio. Saga njuter också av att få vara själv, hon leker för sig själv hur bra som helst och kan göra det också hur länge som helst. Ingen som bråkar och ingen som skriker. Jag får ägna mig åt hushållssysslorna i lugn och ro mellan varven jag servar lillebror. 

2 kommentarer:

  1. Sidu bara vilka söta sockor ;) Kramkram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, jättefina...tack tack å kram tillbaks :D

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad