fredag 25 april 2014

Veckans bästa dag

Strålande solsken och glada barn. Vi passade på att rasta farmor Daga, för utevistelse trots solsken är inte en självklarhet för alla. På eftermiddagen parkerade jag mig i en solstol med en glasskål på magen och lite handarbete i händerna. Barnen lekte och lekte och lekte och var ännu efter 7,5 h utomhus inte redo att komma in och tog till tårarna och vilda protester. Fredag betyder fortsättningsvis också tacofredag och ikväll fick jag vara med hela kvällen. Det slog det mig sedan att från och med nu kommer fredagarna och helgerna överlag att betyda ledigt för hela familjen. Jag har nämligen bara tre hela arbetspass kvar att jobba för den här gången, känns helt okej. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad