lördag 12 april 2014

Stödstrumpor och tantvarning

Precis som vid mina tidigare graviditeter lider jag av trötta ben och ben som gärna samlar vätska och sväller. Men med hjälp av stödstrumpor lindrar det besvären avsevärt och jag lider nästan inget alls fast jag är på benen hela dagen. Jag har också ett jobb som kräver en massa spring och stående på betonggolv hela arbetspasset igenom. Nu känner man sig inte riktigt fin och till sin fördel i stödstrumpor, inte jag i alla fall. Det är lite tantvarning över det hela tycker jag. Men vad hjälper det när man behöver dem för att må bra. Jag hade flera par i garderoben färdigt från när jag väntade Saga, men jag besökte också NapraRehab här i byn för att införskaffa några nya, eftersom jag nu i det här skedet använder dem så gott som dagligen. Och titta så fina jag hittade, nu känner jag mig inte lika tantig längre.
Fanns även i en massa andra trevliga färger, både randiga och helfärgade, tjockare och tunnare. Man kan man också beställa via nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad