fredag 16 augusti 2013

Världens bästa lekstuga


Jag är så evigt tacksam min pappa (och lite  mig själv) som byggde oss en så fin och funktionell lekstuga. Eller egentligen borde jag väl inte kalla den lekstuga, det är vårt lilla extra hus. För den fungerar verkligen inte bara som lekstuga, utan vi har också dukat upp luncher, mellanmål och kvällsmat, vi har firat födelsedag och vi fikar med släkt och vänner. Idag har vi även skrivit ett nytt kapitel i lekstuga historien. Vi bäddade med madrasser och liggunderlag, flyttade ut täcken och kuddar för att vila middag alla tre. Dock var det bara den minsta, men också den som kräver middagsvila av oss som somnade till slut. Nu snarkar hon så gott där ute i världens bästa lekstuga.
Nu är det bara lite fix med gardiner och vimplar, sedan blir det invigningsfest för det har vi lovat alla våra medhjälpare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad