måndag 12 augusti 2013

En helt vanlig dag

Måndag i kalendern igen. Helgen försvann i ett nafs och mycket av den gick åt i arbetets tecken. 

Måndag betyder jobb för far i huset igen och jag och flickorna får spendera dagen på egen hand. Vi (kanske mest jag) har påbörjat projektet med gardiner till lekstugan


Jag har även stoltserat lite på studsmattan, som den gamla (läs 20 år äldre, 20 kg tyngre och före detta) redskapsgymnast jag är. Grannflickan och Siri var i alla fall väldigt imponerade av min "talang"och nu övar dom för fullt.

2 kommentarer:

  1. I kategorin bästa mamma på studsmattan skulle du vinna galant! Det bästa är ju just när ens 4-5 åriga flicka ser att man gör något som hon tycker att är helt fantastiskt och hon bara "Vau"!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nå kanske inte ;) Siri var stolt och ville genast jag skulle visa mina färdigheter när grannflickan kom...titta vad MIN mamma kan!

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad