tisdag 25 juni 2013

Sommartid


Om man ändå inte behövde sova den här tiden på året. Fast det är ljust dygnet runt, har ändå dygnet för få timmar. Vi hinner inte allt vi vill, hur vi än försöker. Barnen har svängt på dygnet och sover t.o.m. tills klockan är efter 9, men istället är de hopplösa att få i säng till kvällen. Ännu när kl var 22.30 ikväll var det två pigga barn som hoppade och fnittrade i sängen. Därmed uteblir den egna tiden och projekten som väntar på mig efter läggdags väntar ännu följande dag. Därmed är det lite halvdött på bloggfronten och datorn ligger lite på vila. Istället försöker vi insupa allt av den finska sommaren, för just nu är den som allra allra bäst.

1 kommentar:

  1. Ja det är verkligen fint på kvällarna nu, man måste passa på att va ute så länge det går. Mina småtroll är också svåra att få i säng, men jag brukar smyga mig ut ändå :)Önskar er en fin och skön sommar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad