måndag 18 juni 2012

Tapetval

När vi byggde och valde tapeter till huset var vi en trepersonerns familj. Vi hade väl i tankarna att bli en större familj, men hade ingen aning om det senare kom att flytta in en liten Saga med oss. I det som kommer att bli hennes rum valde vi (jag) då en svart stjärntapet på en vägg och smalranigt på de andra. Samma som i Siri´s rum fast andra färger. Stjärnor kan aldrig bli fel...men när jag så såg den här tapeten ur Borås tapeters nya kollektion Lilleby är det nästan frågan om att jag kommer bli tvungen att tapetsera om. 

5 kommentarer:

  1. den va faktist fin! :D
    värsta är nog förarbetet...

    SvaraRadera
  2. Den där är så fin! Jag vill också ha den! Jag vill tapetsera om hela huset... :) Fredrik tycker inte att det är en bra idé, konstigt va? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte vågat säga det högt ännu, men jag antar att jag inte får understöd jag heller :D

      Radera
  3. Spara det några år tills barnen är större så är risken mindre att de blir nerklottade:).

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad