torsdag 14 juni 2012

Så var vi där igen

Tre somrar i rad har målarpenseln varit min bästa vän (eller fiende). Jag började med panelnbräderna till garaget, sedan följande sommar blev det att måla garaget och huset och till slut ifjol hela huset och garaget en gång till. Jag var så nöjd pch glad när projektet var klart och jag var redo att rata allt vad som heter målarpenslar ända till det är dags att måla om huset (om si så där en 10-20 år om jag får önska). Men vet ni vad, nu har jag fattat målar penseln igen. Nu har vi nämligen påbörjat ett nytt projekt. Men jag klagar inte, det kommer bli så bra så. Det är definitivt värt några timmar med målarpenseln


2 kommentarer:

  1. Blir det solskydd till bilarna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, det är just precis vad det skall bli bara det blir färdigt

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad