fredag 4 maj 2012

Öppningarnas dag

Idag har två affärer öppning i vår stad, en tygbutik och en livsstilsbutik. Jag och Saga tog en runda via båda efter att vi fört Siri till klubben. Så mycket fint i båda affärerna, jag önskar jag hade en tjockare börs. Hade jag inte haft en nyfiken ettåring på armen hade jag kanske haft möjlighet att kolla utbudet ännu mer. Men jag kommer igen, var så säkra.


Från tygaffären fick jag med mig en meter med tyg (med stjärnor, vad annars?) och lite band. Nu skulle jag helst av allt vilja dra fram symaskinen. Tyvärr finns inte tid just idag, först väntar föräldrasamtal på klubben. Sedan skall jag dra på mig arbetskläderna och befinna mig på jobb hela kvällen. 
So long, ha en skön fredag och en trevlig helg!




3 kommentarer:

  1. Faktiskt var det hela tre butiker som öppnade idag! Den du inte nämnde finns där tidigare ena halvan av nya livsstilsbutiken höll till ;)

    Själv hann jag bara till livsstilsbutiken och vilken supermysig sådan det var!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var nog in där också igår, men jag räknar inte med den eftersom den bara är tillfällig ;)
      Javisst var den nya livsstilsbutiken underbar, hur mycket fint som helst!

      Radera
  2. Jamenvisst - efter jag hade skrivit kommentaren så förstod jag att det var en helggrej bara...

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad