tisdag 13 mars 2012

Vi röjer

Ni vet ju hur det såg ut garderoben, det finns en hel del att göra sig av med. Nu slänger jag i sopsäckar och i loppislådor om vart annat. Jag har ett ruskigt bra kasta bort humör idag, så det är bäst att passa på. I vanliga fall brukar jag lida av kan-vara-bra-att-ha-någon-gång, kan-bli-modernt-igen, eller ifall-jag-skulle-gå-ner-i-vikt syndromen, och då är det svårt att slita sig från sina gamla ägodelar. Ingen skillnad om det är urväxta jeans från -97 eller avflagade tavelramar från -87.

2 kommentarer:

  1. Åhhh... I SO know!!
    Hoppas det där rensarhumöret hoppar över på mig när du är klar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag skrubben fixad...jihooo. Tre loppislådor och två soppåsar blev saldo. "Bara" garaget kvar nu, men det får nog vänta tills i sommar och varmare väder.
      Jag hoppas det smittar ;)

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad