tisdag 14 februari 2012

Vändagen


Inte fick jag några blommor idag, men det gör inget. Jag hade ju redan köpt tulpaner åt mig själv. Inte hade jag heller de snällaste barnen ikväll, de var båda trötta och griniga. Men inte gör det heller något, för nu sover de så gott båda två och jag har redan glömt att de var lite besvärliga.
Det jag däremot gillar och uppskattar med dagen var Familjestugan på förmiddagen och att jag just hittade en Omar påse långt in i skåpet, som jag antagligen gömt undan i bakningsyfte någon gång.

4 kommentarer:

  1. Härligt att hitta sina egna gömmor ibland ;)
    Hälsa gubben & dina tjejer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk hur glad man kan bli över en bortglömd godispåse. Borde gömma mera :D

      Radera
  2. vad bakar man av Omar? Det låter gott...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan baka en sån här kaka:
      http://mammajezzica.blogspot.com/2011/08/att-falla-for-frestelsen.html

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad