torsdag 2 februari 2012

Nystädad


Det var ett bra infall, jag blev lite mörkare och fräschare i hårfärgen.

Vad gör vi annat än färgar håret och äter pajrester då en kall (-25 imorse) dag som denna? Jo vi byter lakan och har stor städning på övervåningen. Det är ganska skönt egentligen att ha två våningar. Man slipper se på oredan med kläder (läs Jessicas kläder) och den konstant obäddade sängen i vårt sovrum och kaoset i Siris rum. Vi är nämligen nästan aldrig på övervåningen förutom då vi sover. Hmm...men hur kan det bli så råddigt där då!?

7 kommentarer:

  1. Snygg färg!

    Det måste vara nå spöken eller gårdstomtar som råddar, för sådär e det ju hos oss åxå ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, förstår inte vem det annars kan vara

      Radera
  2. Använder du butiksfärg eller har du något salongsmärke hemma? Vad har du använt isf om det är från affären? Snyggt är det iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nog någon färgtub kvar hemma. Därför var det lätt att åtärda infallet när färgen fanns i lådan :)

      Radera
  3. Nemen se där! Vilken förändring! Fint blev det ju! Jag ska också lägga upp bild på mitt så du får se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev bra, och skönt för själen. Ja tack, jag vill se resultatet!

      Radera
  4. Va fin du blivit i håret!! Blir riktigt avis, vill också ha fint hår, nu e de mest en rishög!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad