söndag 29 januari 2012

Isoleringens positiva sida och revy


Största delen av tiden fördriver vi i soffan eller på golvet. För mig passar det fint, för då kan jag samtidigt som jag deltar i lekarna kan jag passa på och handarbeta. Till listan idag kan jag lägga en ny mössa till mig och ännu en virkad korg.

Jag luftade upp mig lite ikväll och åkte till uf lokalen för att sälja biljetter till revyn. Har ännu inte själv sett årets revy, men den sägs vara super. Om du vill se den och ännu inte bokat din biljett, skynda skynda, det finns inte många lediga platser kvar. Boka kan man göra här


2 kommentarer:

  1. hej! va je fö material et virka korgan åv? van kan man kyöp å har du na mönster??? ;) takk!

    SvaraRadera
  2. Jag har virkat av mattväv. De vita är helt vanligt bomullstyg klippt i ca 2cm tjocka remsor. De blå och röda är virkade av trikåtyg. Finns att köpas på PoppisLoppis i färdiga nystan, många olika färger för en billig peng. Nej, inget mönster, har nog bara virkat på må få till önskad storlek. Jag googlade och virkade enligt olika bilder. Lycka till!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad