torsdag 19 januari 2012

Ett färgglatt hem

I motsats till förra dagen tog jag igår med Saga och lämnade Siri på klubben. Vi åkte på besök till Sagas en blivande klasskompis och hennes mor. 
Familjen har ett nybyggt hus och har i motsats till oss använt sig av mycket färg och stora mönster. De har verkligen inte varit fega med sina val och tagit det säkra före det osäkra. Trots att det inte är val jag själv har gjort/skulle ha gjort tycker jag att det är jätte fint. 
Välkomna in:





Tack för besöket Johanna och tack för att ni delar med er av ert fina hem!
Ni har verkligen lyckats med planeringen och er tvättstuga/klädvårdsrum (som tyvärr inte fastnade på någon bild) skulle jag verkligen vilja ha i mitt hem

5 kommentarer:

  1. Supersnyggt!!
    Vilken stil ett hem än har så är det så fint när man märker att det är genomtänkt.

    SvaraRadera
  2. Wow! Inte heller min stil men det är ju jättefint!! Gillar skarpt att de inte har skiljeväggarna ända upp till taket i hall/vardagsrum/kök, smart idé och väldigt fint.

    SvaraRadera
  3. Snyggt hem! Vill gärna se bild på tvättstugan...kanske det går att ordna?

    SvaraRadera
  4. kan inte nån bygga och planera ett sånt där hem åt mig? skitsnyggt!

    SvaraRadera
  5. liknar inget annat jag sett, byta orange mot rosa så är jag hemma :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad