onsdag 30 november 2011

Jobba jobba

Istället för att baka cupcakes, julpynta och ta hand om mina barn skall jag imorgon klä mig i röd-svarta arbetskläder och börja jobba. Jag har nämligen fått jobb tillfälligt i min favoritbutik. Det skall bli roligt och spännande att pröva på något annat än klippa hår, som jag sysslat med de senaste 10 åren. Jens skall ta ut föräldraledigt+pappamånad och får stanna hemma med flickorna istället för mig. Nu får han ta över rodret och sköta barn, fortsätta pyntandet, baka pepparkakor och ta hand om julstädningen...hehe...

7 kommentarer:

  1. Lycka till i det nya jobbet! -Maria

    SvaraRadera
  2. bra att nån börjar jobba där som man "känner" e ju mest okända arbetstagare där nu,alla "gamla" har börjat studera.Lycka till :)
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Men va kul :) men du ska itt glöym bort knicksen me hår klippase, fö snart behöver ja ha me klifft :( :))

    SvaraRadera
  4. Lycka till på nya jobbet, säkert kul med omväxling ;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Håller med Sussi!!
    Lycka till Jessica!!

    SvaraRadera
  6. Tack skall ni ha! Det gick bra och jag trivs redan på mitt nya jobb :D

    SvaraRadera
  7. Lycka till med nya jobbet och förstås tillvaron hemma också trots ändrade rutiner! Då ses vi säkert där mellan hyllorna någon dag!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad