söndag 2 oktober 2011

Festligheter

På den finaste av höstdagar fick närvara när E&J sade JA till varandra.

Min sambo är bra på mycket, med det här med kameran behärskar han lite sämre. (tanken var att jag skulle fotograferas med det vackra trädet i bakgrunden, istället blev det en sandlåda och soptunna)

Som sig bör på bröllop fick man äta god mat och njuta av läskande drycker, underhållning av varierande art, dansa tills tårna värkte, se sprudlande kärlek, delta i många goda skratt och prata med en massa gamla goa vänner och stifta nya bekantskaper. 
Bröllop är absolut de roligaste festen man får gå på. Så mera sånt mina vänner, hälsar hon som inte ens är förlovad

3 kommentarer:

  1. Men nog var det ett stiligt brudpar! ;) WoW

    SvaraRadera
  2. Ja jag har så otroligt snygga vänner ;)

    SvaraRadera
  3. Nå itt böyv man va förlova, kan ju gift se på direkten ;) var så dyyrt me kalasen så e je lik bra ti lag e stor fest iställe :) men ja sku kon tänk me e höst el vinter bröllop

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad