torsdag 22 september 2011

Fem punkter

-Glad. Tandläkarbesök med duktiga samarbetsvilliga fröknar på förmiddagen. Sagas BB-kompis med storasyster och mamma på lekdejt på eftermiddagen. Fredag imorgon
-Trött. 3-åringen sög musten ur alla ikväll
-Tacksam. Jag slapp till simhallen och simma, ensam
-Ledsamt. Min kära Mac är nära döden. Den är numera stationär och bör stå på köksbordet, får INTE röras. (pga hård stöt mot klinkergolv och hård stöt mot laminatgolv i ett senare skede. Skada nr2 blev för mycket även för en Mac
-Gladast. En låda med nygräddade kanelbullar (tack Cila, tur att du hade mjölk i dom så jag får ha dem ifred) till mig, kaffe, sovande barn (inkl.sambo) och stor skön soffa.

2 kommentarer:

  1. vassego! E va ju tur att jag hadd jiti så maang tå di kåm ur oonin, så itt jag heldär to naon bull :)
    Schenn såmna barnen å räij kl. 9 (hiendär sellan) så e tar no på ti ha skoj :)

    SvaraRadera
  2. vår 4 åring suger musten ur oss med, men jag antar att det går över om nån vecka eller så. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad