fredag 12 augusti 2011

Att glädjas över materiella ting


Krukorna som jag läänge suktat efter, men varit för snål för att köpa, reades bort idag -40%
Vilken lycka, jag fick båda två till nästan samma pris som en. Tänk vilken bra dag.
(Bara själva trappan kvar nu så jag har någonstans att sätta mina nya stora, fina, snygga krukor)
Dessutom har vi också en lyckad bilbesiktning, lite nytt tyg, kaffestund med saknade vänner och "handukshängare"(med stjärnor!) i bagaget. Slättens mystik ordnas här i stan ikväll och vi skall ut och äta. Det kan inte bli annat än en bra fredag...

4 kommentarer:

  1. Wooow, snygga! Varifrån hittade du så snygga krukor?

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygga!=) Finns det månne kvar flera ;) ??

    SvaraRadera
  3. Jag lämnade en kvar av samma storlek och så fanns det kanske 4 st ännu större. Men det var som sagt i fredags, beror på om någon annan än jag köper krukor när blomsäsongen är förbi ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad