fredag 15 juli 2011

Bakom kulisserna


Jag placerar Saga på mattan för att föreviga dagen
Siri ser snabbt vad vi håller på med och kommer med i leken
-Jag vill också vara med på bild
-Okej syrran, så här skall vi göra

Tillslut får jag en hel okej bild på Saga, som jag sedan redigerar lite. Poängen med det hela och dit jag ville komma var att fröken har börjat svänga på sig. Hon har tränat i flera dagar och nu äntligen, igår kom hon på knixet att flytta på armen och vips låg hon på mage. Om och om igen.

2 kommentarer:

  1. Vår lilltös som är tre dagar äldre gör inget annat än rullar då hon nyss kom på svängen..tyvärr hiffar hon inte att svänga tillbaka så det blir sedan skrik då hon tröttnar och man måste svänga henne tillbaka. En rolig lek enligt henne, fast mamman önskar hon snart rullar båda hållen :)
    Söt flicka!!

    SvaraRadera
  2. Liten blir nog också stor :) Får drygt! Kram åt båd gullgrynän från momma o M!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad