söndag 10 juli 2011

150 000


För inte så länge sedan slog min besöksräknare 150 000. Det tänkte jag fira med en liten tävling. En lycklig vinnare kommer att få ett presentkort a´ 20€Lundmyr of Sweden kläder/produkter från LundmyrVasa/ Vasa Symaskin
Det enda du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar med namn (räcker bra med t.ex Jessica H eller blogglänk), ålder och bostadsort (jag är lite nyfiken i vilken ålder mina läsare är)

Vinnaren dras söndag 17.7 

Lycka till!


(LundmyrVasa har annars stor rea som bäst, -30% på alla normalpris produkter hela juli månad. Kika in och fynda något fint, snabb leverans!)


83 kommentarer:

  1. Jag e med, hoppas jag vinner ;)
    A-L, 25 år, närpes

    SvaraRadera
  2. hoppas jag vinner :) intressant att följa med er Fia 26 vettmossen!

    SvaraRadera
  3. Jag är med :-)

    Du vet väl vem jag är.
    34, Åbo.

    SvaraRadera
  4. sÅhh kul med vinster:)) Bra blogg annars! Therese 33

    SvaraRadera
  5. Jag e med :)
    45 år Nämpnäs/Vasa

    SvaraRadera
  6. Jag vill jättegärna vara med. Intressant blogg du har. Sandra 27 Pörtom.

    SvaraRadera
  7. Jag är med.Jag följer nästan dagligen med din blogg. Carina, 47, Närpes

    SvaraRadera
  8. Jag är med :)
    Susanna 32, Närpes

    SvaraRadera
  9. Intressant blogg du har! Emma 22 Yttermark

    SvaraRadera
  10. Jag je å me!

    Ulle, 29, Stjälgon

    SvaraRadera
  11. jag å vill vara med:)
    Madde, 24, Y-mark

    SvaraRadera
  12. Jag e med, hoppas på vinst:)
    Marica, 35, Närpes

    SvaraRadera
  13. Maria 31 år Övermark

    SvaraRadera
  14. Jag heter Johanna, är 27 år och bor i Korsholm. Har följt med din blogg ända sen jag för något år sedan stod bakom dig i kön vid Polarn och Pyret och du pratade med Lillemor i kassan om din blogg. Efter det kikar jag titt som tätt in på din fina blogg! :)

    SvaraRadera
  15. Jag å vill va me!
    Ann-Sofi L, 30, Nämpnäs

    SvaraRadera
  16. Hoppas på tur :)
    Jessica M, 24 år, Närpes

    SvaraRadera
  17. M.S från Nämnäsien nästan lika gammal som dig ;)Hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  18. Jag är jättegärna å med. Följer din blogg för att vi bygger rätt likadant hus som er. Vad heter annars tapeten med björkarna i er kvist? köpt varifrån?:)
    Anna-Lena 33 år, Jakobstad

    SvaraRadera
  19. Jag också vill vara med, har följt din blogg några månader... :) Johanna P 25 från Pedersöre

    SvaraRadera
  20. Anso 24, yttermark , å jag vill vinn, så ja har orsak ti far in ti boden å köpa något söt ti barnen :)

    SvaraRadera
  21. Hoppas på tur :)

    Johanna, 31 år, Närpes

    SvaraRadera
  22. Jag å vill vinn :)
    Isabella, 24, Närpes

    SvaraRadera
  23. Sussi, 35, Yttermark

    SvaraRadera
  24. Hoppas på att vinna det spännande paketet som du lottar ut!

    Ha en skön dag!

    Johanna, 30+ Raangsby

    SvaraRadera
  25. Hittade nyligen din blogg när jag sökte efter mammabloggar! Kommer nog att börja följa den nu :)// Sophie, 26, Korsholm.

    SvaraRadera
  26. Jag oxå vill va me! :)

    Mikaela, 35, Övermark

    SvaraRadera
  27. Me, me, me!
    Pernilla, 33, Staaadin :)

    SvaraRadera
  28. Jag je å mie å hoppas på vinst :)
    Marika, 33, Niesby

    SvaraRadera
  29. hoppas jag ska vinna men vet ej om jag får vara med i såddn fall skriver jag sen

    SvaraRadera
  30. Maria M, 25 år, Vasa

    SvaraRadera
  31. Lena, 27år, bosatt i Ånge men från Närpes ursprungligen. http://lenaskrypin.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  32. vill också vara med och tävla!
    Bodil, 24, kåtnäs.
    http://www.bloggen.fi/btikkala

    SvaraRadera
  33. Jessica S 33 Tjärlax!

    SvaraRadera
  34. Alltid roligt med tävlingar, så såklart vill jag vara med!
    Jessica Ö, 27 år, Dagsmark.

    SvaraRadera
  35. Ica 33 år, KÅÅSTAAD :)
    (STORgillar din blogg, har fått massa inspiration och tips!) Grattis till de 150 000!

    SvaraRadera
  36. Vill också vara med !

    Annika, 29 år, Raseborg

    SvaraRadera
  37. Vill också vara med :))
    Heidi, 27 Kvevlax

    SvaraRadera
  38. en hälsning till jessica hoppas det kommer mer tävlingar

    SvaraRadera
  39. Jag vill också vara med... :)
    Anki E, 37 år, Närpes

    SvaraRadera
  40. Evonne 23 Näsby

    SvaraRadera
  41. S&S småkusin Tindrah, 3 år och 3mån, Karperö

    SvaraRadera
  42. Tävlar gärna! :)
    Mia, 23, Mariehamn

    SvaraRadera
  43. Hoppas jag vinner, e inne och läser din blogg flera gånger per dag ihopp om ny uppdatering ;)
    Elli 21år Närpes

    SvaraRadera
  44. Jag å vill vinna =) H: Paulina

    SvaraRadera
  45. nu blev det många komentarer;)

    Milla, å jaa du vet vem jag är...å 31, smedsby!

    SvaraRadera
  46. Maria 37 år, Kalax

    SvaraRadera
  47. Vill no va mie :)
    Michaela.E 37 år, Tjärlax

    SvaraRadera
  48. Jag e gärna med o hoppas på tur ännu en gång:)
    Kajsa, 35 från Finby:)

    SvaraRadera
  49. Hoppas på vinst!!!
    Ann-sofi, 33år, yttermark

    SvaraRadera
  50. Jag e med å tävlar. Håller tummarna hårt :) Malin, 26, Finby

    SvaraRadera
  51. Hoppas på tur :) Johanna, 29 år, Närpes =)

    SvaraRadera
  52. Jag e med :)

    Emilia, 22 år, Närpes.

    SvaraRadera
  53. Ja vill å va me :)
    Sofia Ö, 32 år, Töjby

    SvaraRadera
  54. Jag gillar Lundmyr! Och din blogg :)
    Patricia, 29, Lappfjärd

    SvaraRadera
  55. Jag vill också hänga med och tävla!
    Ciz, 26, Rangsby

    SvaraRadera
  56. Självklart e man med!
    Mallu, 25, Vasa

    SvaraRadera
  57. Jag e mie :)
    Läser alla dagar om Siri & Saga ;)
    Å e rolit tå ni har så mytchy bildär!
    Lizette, 19 år, Y-mark!

    SvaraRadera
  58. Jag å vill va mie!

    VeronicaV 31år Nämpnäs

    SvaraRadera
  59. Brukar kika in ibland,intressant när våra hus påminner lite om varandra :)

    Josefin, 25 yttermark

    SvaraRadera
  60. Jag vill också vara med!

    Ida, 29, Kaskö

    SvaraRadera
  61. Jag e med:)
    Cissi, 24år, yttermark

    SvaraRadera
  62. Hej! Jag vill också vara med. Hälsar Susanna, 31 i Munsala.

    SvaraRadera
  63. Linda G,24 år hoppas att hon vinner!

    SvaraRadera
  64. Hittade din blogg för några veckor sedan, tror det var via någon annan "mammablogg". Är gärna med och tävlar. :) Anna, 32 år, Vasa

    SvaraRadera
  65. Malin, 37 år, Malax

    Kul att läsa om småbarnslivet i andra familjer!

    SvaraRadera
  66. Jag je me!
    Jennie, som dej, Finby.

    SvaraRadera
  67. Jag vill också var med!! :)

    Mia, 26, Yttermark.

    SvaraRadera
  68. Jag är med!
    Hanna,33 år, Vasa

    SvaraRadera
  69. Kul me vinster! Sofia 30+, Pirttikylä.

    SvaraRadera
  70. Linda R, 31, Korsholm

    SvaraRadera
  71. Jag vill också vara med:)Anna,32,Kalax

    SvaraRadera
  72. Jag vill så klart vara med! Annika N, 26 år, Karperö

    SvaraRadera
  73. Jag är oxå med...
    Camilla 31 år, Johannesberg

    SvaraRadera
  74. Jag är gärna med och tävlar :)
    Följer din blogg dagligen!
    /Linda, 28, Yttermark

    SvaraRadera
  75. Jag brukar också titta in här :)
    Therese, 25, Malax

    SvaraRadera
  76. Kul med tävling. Fia.S, 24år, Jakobstad

    SvaraRadera
  77. Kul! Mårar å je in å sir hur e gar fö Saga :)
    Cila 31, Kalax

    SvaraRadera
  78. Jag är också med.
    Mona-Lisa 32år, Övermark

    SvaraRadera
  79. Jag läser då andan faller på, iband oftare, ibland mer sällan..
    Sofie, 27 år, Smedsby

    SvaraRadera
  80. Hitta din blogg via bloggtoppen. Vi har en dotter som är född 25.2.2011, så bara några dagar yngre än er minsting =). Fin blogg du har! Johanna, 28 år, Helsingfors

    SvaraRadera
  81. http://mammajezzica.blogspot.com/2011/07/och-vinnaren-ar.html

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad