fredag 1 april 2011

Stor dag för mamma

Idag skall jag få besöka frisören. Jag vet inte när jag har gjort det "på riktigt" senast. Det börjar nog vara länge sen. Min vän Åsa (som också är frisör förstås) och jag brukar fixa varandra hemma på köksgolvet. Men se idag skall jag lyxa till det och gå till en salong som en annan vän innehar. (okej, det är den salongen jag har jobbat i tidigare, men hon har renoverat nu och förnyat stället så det känns inte som mitt jobb) Jag skall få vara kund för en gångs skull. Jag skall tom få färg i håret, tänk någon annan skall sätta färg i mitt hår. (I vanliga fall brukar ju det ske stressandes på badrumsgolvet i halvskymning innan något evenemang man skall ut på) Men den stora frågan är, VAD VILL JAG HA FÖR FRISYR, OCH FÄRG?? Kanske jag ger frisören fria händer och blundar tills det är färdigt.

3 kommentarer:

  1. Bra att själv sitta i stolen i bland, så vet man hur de känns för kunden att sätta sitt huvud i någon annans händer =) På tal om de vill ja också ha en ny frisyr, ja e långhårig...=(

    Lycka till idag!

    SvaraRadera
  2. vis resultat sen!!

    SvaraRadera
  3. o vad skönt. hoppas du blir nöjd :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad