torsdag 21 april 2011

Projekt vitare tänder


Jag har som många andra blivit utvald av Buzzador att testa Pepsodent White Now. Under en månad skall jag borsta med deras Ice cold mint tandkräm och White Now tandborste. Ikväll kör jag igång och enligt reklamen borde jag få vitare tänder efter en borstning. Nåja, det tror jag nu vad jag vill på, men vi testar en månad och hoppas på ett stort white smile till slutet på maj.

(Föresten så behöver Buzzador fortsättningsvis en massa småbarnsföräldrar till sina kampanjer. Har du barn födda 2010 eller 2011 vill de ha dig som medlem nu. Klicka här och registrera dig. Det är lätt som en plätt.)

3 kommentarer:

  1. Jag var med innan jag gifte mig, men sen bytte jag efternamn och e-postadress och så glömdes jag bort. Ska väl registrera mig igen :)

    SvaraRadera
  2. Trevlig blogg du har! Hitta just hit.. Kul att si hu ni lever o bor. Ja kändär igen me i mycket av din vardag :-)/ Micki

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad