måndag 4 april 2011

Dopklädsel

Det vankas så småningom dop för den minsta fröken. Närmare bestämt påskdagen blir det. Inget jag oroar mig över eller känner stress för. Vi tar det den enkla vägen och har det i kyrkan och sen "kaffebjudning" i församlingshemmet. Jag slipper städa, baka och diska. Det är bara ett litet problem med det hela och det är klädseln. Vad skall vi klä på oss? Lilla S behöver inte fundera över saken, men alla vi andra. Någon som har något bra tips, kanske framför allt till mig och stora S? Far får nya sig med en ny slips, ifall det inte råkar finnas någon matchande.

2 kommentarer:

  1. Jag har samma bekymmer, kanske vi ska far på na shopping nain dag?

    SvaraRadera
  2. Varför skulle man inte ta och köpa en kostym till sig själv också, så skulle man aldrig ha detdär problemet... kjol+ byxor+kavaj, kombinera med snygga skjortor/blusar, vilket är det enda man behöver byta/köpa efter behag sedan. Karana har det så lätt där...

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad