söndag 14 november 2010

Pappas flicka...eller var det pojke!?


Den här gången är det faktiskt jag som vald kläderna, tro det eller ej. Jag har länge varit på jakt efter en "vardagshalare". En billig slit och släng halare. Men ingen passlig har uppenbarat sig på något loppis eller  någon ny i passlig prisklass. Tills jag kom över den här på Ellos...för 22 ynka pengar (med en rabattkupong på -40%). Jag är nöjd, för att inte tala om dottern som nu har ytterligare ett plagg liknandes pappas arbetskläder.

2 kommentarer:

  1. wooooaw.. julklappstips :)

    SvaraRadera
  2. oooj tåde ha jag läita et åt kevin så an ska syns tå han je ute å leker + att man ser ungen bättre i folkvimmlet i vasa tex... super bra tips ska måst inn handla en tills nästa år :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad