torsdag 7 oktober 2010

Geografi

Linn gjorde en lista över besökarnas geografiska läge, och blev lite fundersam över att Teuva hamnade på plats nr 6. Jag kollade också mina besökare och hittade överraskande Teuva på plats nr2. Detta kan inte betyda annat än att Teuva och Närpes räknas som samma ställe eftersom min lista över besökare i september ser ut på följande sätt:

1. Vasa
2. Teuva
3.Helsingfors
4. Jakobstad
5. Kauhajoki
6.Lovisa
7. Evijärvi
8.Kornäs
9.Lahtis
10. Grankulla

Ganska intressant måste jag säga. Vart försvann Närpes? Och Kristinesstad? Google Analytics är nog inte mycket att lita på tror jag.

3 kommentarer:

  1. Lovisa starkt representerat på plats nummer 6! Tjoohooo!

    SvaraRadera
  2. Paulina Saunamäki14 oktober 2010 kl. 15:41

    Evijärvi tycker jag låter lite intressant med, eller har ni nån bekant där? Annars betyder det nog Kauhava å jag... =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad