torsdag 9 september 2010

Projekt fetto


Nej, så här ser jag inte ut idag. Detta var 13 h innan Siri såg dagens ljus. Hon föddes en vecka innan beräknad tid och jag slapp vänta ihjäl mig.
Vart jag vill komma med det här inlägget är att jag gick upp 20 kg! under de 39 veckorna...usch. Nu är jag redan med 16 veckor en bra bit på väg. Jag misstänker vågen kommer visa MINST lika mycket innan vi är färdiga. Efter ett besök på på rdg i måndags visade vågen redan +7kg! Jag gick ut och tittade ner i marken lite och tyckte det var pinsamt. Jag bestämde mig att nu skall här sluta frossas i godsaker och börjas motioneras på allvar. 
Hur har det gått? Det kan ni gissa själva...jag säger bara godis, glass, morotskakor, bullar och plättar. Men jag har i alla fall motionerat, den biten har funkat. Nya tag...jag börjar om från och med idag.

5 kommentarer:

  1. (Grattis :-))

    Men vilken liten mage :-o Så där har jag sett ut ungefär halvvägs båda gångerna ;-) Och + 20 båda gångerna också.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mage:)
    Hur är det med magen denna gång? För mig blev den större mycket snabbare med andra barnet!

    SvaraRadera
  3. ja ska kom uvi nain kvield så ska ja no motionier de ;)

    SvaraRadera
  4. Ja Anna jier he å itt bäre mat me me Morotsrutor ;)

    SvaraRadera
  5. ÅH sikken lillan mage i v 39! :-) Män je mychy störr än hede nu i v 31.. :S Men ha bare ga opp 3 kg än så hoppas he fortsätter.... Men man har ju extra från förr så! :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad