måndag 17 maj 2010

Lite glädje

Vore det inte för mina U2-biljetter som kom på posten idag, Siri´s underbara gudmor och fantastiska farmor skulle jag vara ganska ledsen och bitter. Jag är gräsänka hela veckan, och Siri har som grädde på moset gått och fått feber. Hur typiskt är inte det då, då skolavslutningarna närmar sig och alla vill vara fina i håret!?! Men jag är inte bitter, jag får åka på U2 konsert i Helsingfors 21 augusti!

Edit: Lite mera plåster på såren, jag vann en Lundmyrmössa på Cissi´s blogg, hurra!

4 kommentarer:

  1. krya på dej siri skrutt! Kram från Emma

    SvaraRadera
  2. Sååå kul och krama om lilla snuttan...

    SvaraRadera
  3. Janå, här e de nu inte så glada miner idag heller. Minea har spytt hela natten lång och man har inte sovit mycket. Men e bare ti si glad ut :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan, och tack för det! Hördu jag tror att web-shopen öppnar den 24.5, så nu är det inte alls länge kvar!:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad