söndag 7 mars 2010

Fullt upp

Vi har haft späckat schema hela helgen, därav dåligt uppdatering. Det har gått framåt på bygget i en himla fart. Utan all hjälp vi har fått denna helg har vi inte klarat oss. Tack till alla som hjälp till, med bygget, barnpassning och matlagning!
Som grädde på moset skulle jag ut med revygänget på avslutningsmiddag/fest/hippa igår kväll. Tanken vara att ta det lugnt och åka hem i rimlig tid. Kan konstatera att det blir inte alltid som man tänkt sig. Men jag har skött mina arbetsuppgifter idag och hållit humöret uppe, trots att jag inte varit den piggaste människan idag. Men det var det värt, för kul hade vi.

5 kommentarer:

  1. har din man jobbat i Malax idag (måndag) ? kör han åt simons ? Tyckte jag såg skymten av honom då ja kom ur jobbet så ja tänkt ja måst skick å fråg ! Annars super fina bilder från huset, väntar på slut resultate :)

    SvaraRadera
  2. Kvafö syns itt naon åländsk flagg tå ja je online?

    SvaraRadera
  3. Jösses - alltid såna flashbacks att kika på din blogg :D
    Stressen, tidspressen, tidsBRISTEN, barnvakter hit och dit, materialanskaffningar, velande hit och dit...

    Måste vara en sån lättnad nu då det äntligen börjar närma sig flytt!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Malin- Jopp det har han gjort. Då såg antingen han eller hans kollega, de har kört där båda två idag.

    Johanna-för Åland är ingen skilt land ;)

    Strandviksvillan - jag kan tänka mig det. Njae ännu är det ingen lättnad, men förhoppningsvis kommer den så småningom. Tack tack!

    SvaraRadera
  5. Okej, tyckt ja känd igen honom från nån bild i bloggen så :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad