onsdag 10 mars 2010

Dove VisibleCare



Jag är en Buzzador och har fått testa Dove´s nya duschcreme Visible Care.
Jättehärlig och väldoftande duschcreme som löddrar bra. Dessutom är den jättedryg. Reklamen lovar en märkbart mjukarte och smidigare hud efter 7 dagars användning och synligt förändrad hud efter 3 veckors användning. Jag har nu använt den ett par veckor men någon märkbar skillnad kan jag väl inte säga att det är. Men det har nu inte blivit sämre i alla fall. Kommer nog säkert att stå fler flaskor i vår ducsh
Finns att köpas i affär för 2,30€

Vill du också bli en buzzador och testa nya produkter!?! Följ den här länken så att det framgår att det är jag som bjudit in dig (mitt användarnamn för Buzzador är Jezzica_h)


https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=jezzica_h

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.


Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad