söndag 20 december 2009

Söndag

Fjärde advent i kalendern. Shit alltså, det är faktiskt julafton snart. Jag har absolut inte läget under kontroll. En massa som skall inhandlas ännu och inte ett endaste paket är inslaget. Det bästa av allt är ändå att vi kommer att få huset städat imorgon. Vi köper inga julklappar till varandra fadern och jag. Istället anlitar vi en städerska att städa hela huset. Så imorgon kväll när vi anländer från jobbet är huset i topp skick. Det är den bästa julklappen jag kan få nu just, vilken LYX.
I eftermiddag beger jag mig med min far till Vasa för att shoppa det sista. Det kommer nog att ordna sig i alla fall har jag på känn.

1 kommentar:

  1. kan nov kom å lek me siri så får tu slå in klappan medan..

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad