torsdag 17 december 2009

Brrr

Jag behöver väl inte skriva att vi fryser i vår lilla håla. Jag väntar på att få flytta in i huset och slippa frysa, om fötterna framför allt.
Det är bråda tider i frisörbranschen, alla vill vara fina till julen. Jag hinner inte så mycket annat än jobba nu just känns det som. Det är långa dagar, som idag 08.45-20.00. Efter ett sådant pass uträttar man inte mycket. Skrutten hinner gå och sova och sambon halvsover innan jag är hemma. Det som är skönt är att man vet att det kommer lediga dagar efter jul. Jag skall nämligen ta igen all tid jag missar med skrutten och ta ledigt tills efter nyår.

Vilken tur att jag har en lite Siri som hjälper mig med disken.

1 kommentar:

  1. e je ti tänk åp pengan, men e je itt na rolit ti va bort från skruttan så mycthy å bare arbet..men som et saag,shönt me na ledit uvi julän:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad