måndag 12 oktober 2009

Uppdatering

Det har hänt så mycket på bygget den senaste tiden så jag har inte ens hunnit uppdatera er om allt. Detta är vad som hänt på utsidan.
Garaget har nu fått sina fönster samt dekorationer.


Vi har gjutit golvet i biltaket


Balkongen har snart sitt räcke på plats


Balkongdörren på plats. Bara en terass som fattas på denna sida nu, annars allt klart. Tror att terassbygget får vänta tills nästa sommar. Vi lär nog inte behöva den nu heller.
På insidan händer det också grejjer kan jag lova. Men det får ni se en annan dag för nu börjar det bli läggdags.

5 kommentarer:

  1. Såååå fint det blir. Längtar att se det IRL. Hälsa familjen.

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gjort om bloggen, bilderna uppe är också riktigt fina!Bustrollet ser ut att trivas framför kameran ;)

    Veronica

    SvaraRadera
  3. Ni är i full fart hela tiden. Men det ser rigtig godt ut. Hälsa alla omkring dig och passa på varandra.

    SvaraRadera
  4. vilket fint hus :) vi håller som bäst på att köpa tomt och ska börja bygga nästa sommmar. en kompis var och hälsade på igår och då jag visade huset vi har funderat på tipsade hon om denna blogg, för ni har tydligen byggt ett liknande hus vi funderar på :) det huset vi har tittat på är från kastelli, men ert hus är kanske inte därifrån? har du laggt upp någon bild på någon planlösning här i bloggen? har bara snabbtittat runt lite nu...

    SvaraRadera
  5. Tack. Vi har nog tagit grundritningen från Kastelli, Nostalgia 156. Men det är Kreivi-talo som har gjort ändringarna enligt våra önskemål och levererat elementen. Jag tror inte jag har lagt ut några planlösningar här i bloggen. Men vill du se dem kan jag nog maila dem om du vill. Maila mig på Jezzica_h@msn.com så skickar jag iväg dem.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad