söndag 20 september 2009

Fullt upp

Det har varit fullt program här i dagarna två. Har inte funnits tid att uppdatera er om vad som hänt i våra liv.
Vi har i vanlig ordning spenderat den största delen av helgen på bygget. Pappa och Jens har jämnat och fyllt grus samt radat styrox runt hela huset. Det börjar se riktigt fint ut på gårdsplanen nu.
Jag har fått vara ute och lufta av mig lite denna helg. Fick träffa och umgås med en del av mina älskade vänner en stund på fredagskvällen. Igår kväll ordnade vi med kräftskiva med (nästan) alla goa mammor ur "vår mamma/barngrupp". En riktig helkväll med god mat och dryck och otroligt roligt sällskap. Idag har jag med John Blund i ögonen målat och fejjat på bygget. Siri har spenderat dagen med farmor & co. Lugn och skön dag, bara man kunde slippa att stå vid spisen någon helg. Finns det någon frivillig själ som kan tänka sig agera kock? Syster kanske?

Synd att tiden går så snabbt när man har roligt, söndagkväll och jobbet kallar imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad