tisdag 1 september 2009

Fotografier

Våra datorer börjar svämma över med bilder av Siri och bygget. Jag borde ta mig i kragen och ordna upp och framkalla lite bilder. Har inte gjord det sedan Siri föddes. Tänk om datorn skulle få spunk och alla bilder försvinner. Morgondagens projekt får absolut bli upprensning i arkiven.
Det finns dock inte så många bilder på mig och Siri, vilket beror på att jag oftast håller i kameran. Jens påstår sig inte vara vän med mina kameror. Tänk om jag skulle dö hastigt och lustigt, försvinna eller gå upp i rök. Siri behöver ju få ha någon vacker bild på sin mamma. Igår kväll hade vi därför en liten fotosession. Så nu finns det bilder på oss i alla fall...

4 kommentarer:

  1. Söta bilder av både mor och dotter ;O) Du skall absolut ta och spara ner dina foton någon annanstans också. Vår dator kraschade för något år sedan, och ett år av vårt liv fattas oss fortfarande...

    SvaraRadera
  2. En extern hårddisk som ni bara kopplar i för att spara bilder på e ett bra knep! Men även den behöver städas och att framkalla är ändå bästa alternativet =)

    SvaraRadera
  3. Siri verkar ju ha en lusti papp (om e je han som haldär i kamera). :D

    SvaraRadera
  4. Näjj kva gullåt on je!! :)

    Jenny (virrpannan)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad