lördag 6 juni 2009

Dag2

2 middagsserveringar och 2 kaffeservingar är dagens saldo. Jag känner mig som en äkta hemmafru nu. Serverar mat, tvättar kläder och sköter om barnet.
Det tar sig sakta men säkert på tomten, det börjar snart se ut som att man kan placera ett hus där. Helt ärligt tvivlade jag starkt på att de visste vad de höll på med igår. Jag måste kolla läget där med jämna mellanrum så de säkert sköter sig ;)
Kvällen ser lika ut som igår, ensam hemma med sovande skrutt och fötterna på soffbordet.
Snart skall nog jag också uppsöka sängen, det tär på krafterna att vara hemmafru.



Det tär även på Siri krafter det här. Hon somnade gott i lastbilen då vi hjälpte pappa med krosskörandet

1 kommentar:

  1. Haha!! På vår tomt ser det nog INTE ut som att man ska kunna placera ett hus där... ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad