fredag 8 maj 2009

Tävling

Jag är med och tävlar hos MammaJezzica om ett presentkort från Lillaw.se (Värde 200 kr+fri frakt.) Var med och tävla här du också.

Tävlingsvillkor:
1. Besök Lillaw.se och välj ut vad du skulle vilja köpa om du vann presentkortet
2. Lämna en kommentar här med namn och vad du skulle vilja köpa
3. Har du en blogg, länkar du till tävlingen med min bild och tillhörande text och får på så vis en extra lott

Tävlingen avslutas Fredag 22.5 kl 21.00 och vinnaren lottas.

Lycka till!

16 kommentarer:

  1. Nu är det väl ändå vår tur att vinna?! Det tycker vi iallafall! :) Och skulle vi vinna så skulle vi nog köpa "Jeans, baby tight black ice
    Cheap monday"

    Good Luck to us!! :D

    SvaraRadera
  2. spännande! Tar chansen såklart!:) Skulle köpa Nova star Harem byxorna!

    Länkar på www.nogg.se/nette

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Såklart vill man vara med å tävla!
    Jag skulle köpa en jacka åt sonen,många fina fanns där...Jeansjackan kanske :)

    Veronica Vikstrand

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga kläder!!! Vi vill också vara med och tävla och den limegröna fleecehoodien från Gekko skulle Adam vara så tuff i...

    Camilla & Adam

    SvaraRadera
  5. En klänning, of course:) Kanske en ej sikke lej sköldpaddor, om jag ska titta på priset. Men ett par nova star jeans sitter väl aldrig fel heller...

    SvaraRadera
  6. Vi skulle köpa barbapappa nattlampa:)

    SvaraRadera
  7. Jag vill åxå pröva lyckan!
    Ja skulle köpa Nova Star jeans-shorts åt Hugo, dom var ju så härliga!

    Jag har länkat på www.lindaskarameller.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. jag skulle köpa linnet med traktorer på från småfolk åt liam=)

    SvaraRadera
  9. Vi skulle vilja ha Barbapappa nattlampan eller bondgårdsbodyn :)

    SvaraRadera
  10. Japp, vill naturligtvis var med i utlottningen!

    Jag skulle köpa den röd/vitrutiga Pippi tunikan och byxorna.

    SvaraRadera
  11. Vi hoppas på en varm sommar! :) Skulle då köpa en grön heldräkt i kort modell med bilar på från Småfolk.

    Annika & Joar

    SvaraRadera
  12. milla och Linn14 maj 2009 kl. 22:37

    vi vill å vinn...( såklart...) en barbapapa nattlampa sku it va så dummt=)

    SvaraRadera
  13. Det fanns så mycket fint att välja mellan, men om jag vann så skulle jag nog köpa en heldräkt från småfolk tror jag.. :)

    SvaraRadera
  14. Vi vill också vara med och tävla. Skulle vi vinna tror jag att det skulle bli en heldräkt med ugglor från ej sikke lej.

    Marika S

    SvaraRadera
  15. En cirkus body från Plastisock skulle passa min tjej! Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  16. Vi vill också vara med!

    Jag skulle välja en body från småfolket, t.ex. traktor.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad