onsdag 27 maj 2009

Premiär

På förmiddagen uppsökte vi det blivande dagiset och lekte där ute med barnen en timme. 3 augusti är det färdigt slappat för min del, då blir det att hugga i och vässa saxen. Skall vi bli husägare räcker nog inte vårdbidraget så långt kan jag meddela.

I mitten på augusti blir det därför för Siris del att börja spendera största delen av sina dagar på dagis. Ojoj, jag blir nästan lite nervös redan. Vi skall nu snart börja spendera lite tid där så hon får vänja sig med barnen och miljön. Vad det verkade idag, trivdes hon bra och tyckte det var kul med alla flickor och pojkar som stojjade på.

Så f.o.m 3 augusti kommer ni att få bli fina i kalufsen igen. Dock kommer jag inte att fortsätta på samma ställe, men ni är alla varmt välkomna till mitt nya jobb!

1 kommentar:

  1. Jaa visst je man lete nervös allt!!! 1.9 Buri inskolningen shenn.. *huvva*

    Kvan ska du buri jobb nu?

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad