lördag 9 maj 2009

Lördag

Regnet har öst ner i Närpes hela dagen. Vi har suttit inomhus och lyssnat på smattret på plåttaket.
Vi hoppas på finare väder tills imorgon, morsdagen till ära.
Jag får fira min andra morsdag. Jag hoppas på sovmorgon, frukost på säng, fina presenter och samarbetsvillig sambo och dotter!Hälsningar till Mamma och co som befinner sig i Danmark hos moster med familj. Kusin Matilde blir konfirmerad imorgon, synd att vi inte kan närvara. Hoppas ni får en fin dag! Jag saknar er alla...KRAM!

1 kommentar:

  1. Hej, så ynd att ni har haft dåligt væder, hær i Danmark har det inte heller varit så vaemt men ændå ca 13-14 grader.
    Hoppas det blir finare væder din morsdag till æra. Hælsa Siri å Jens från oss alla i Tistrup.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad