tisdag 28 april 2009

Husbekymmer

Nu tror jag mig ha hittat den perfekta planlösningen. Har varit osovandes flera nätter nu och grubblat över detta. Tyvärr har jag kommit fram till att jag kommer inte få allt jag vill. Man kan inte få flera stora garderober (att gå in i), stora badrum, stort kök, stora sovrum, öppen planlösning, stor hall om man menar bygga 150-170 kvm. Dessutom vill man ju inte ha ett banklån att betala av tills man dör heller. Men som sagt nu tror jag att vi börjar närma oss en perfekt och realistisk lösning på det hela.

3 kommentarer:

  1. spännade spännadne...sak var kul ti hör va ni funerar på!!=)

    SvaraRadera
  2. så sant,så sant..om man sku vill ha den perfekta dröm-kåken får man väl no så lov å sikt in se på ett 250 m2 hus!! Men då har man nog också ett dröm-lån framför sig också!! ;)

    SvaraRadera
  3. no mycke man ha fått prioriter bort tåe gäller husbygge!!!
    och lika nöjd blir man no säkert fö he i slut ändan!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad