torsdag 26 mars 2009

Vet ni vad

Jag är utvilad, det är ni inte vana att höra va!? Siri har sovit 10,5 h i sträck inatt!!! (jag vaknade 02.50 av att hon gnällde lite men hon tystnade snabbt och somnade om av sig själv)
Det är verkligen så länge sedan sist hon sovit så länge i egen säng, jag minns inte ens när det var. Kanske när hon var 6-7 månader, då hade hon en kort period då hon sov väldigt bra. Men som sagt det är så länge sedan så det räknas inte.
Kl 06.31 tyckte hon det var dags att stiga upp, det tyckte inte jag så hon fick 4 ramsor och tystande. Väckning var det i vanlig ordning 07.30
Jag är så glad idag så jag studsar fram. Hoppas det håller i sig bara...

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra att det börjar gå bättre för Siri med sovandet. Känns säkert hur skönt som helst att få vila ut ordentligt. Hoppas hon får för sig att göra det flera ggr :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Här har vi väckning ca halv sju nu varje morgon och jag såg (till min stora förskräckelse) att det är dags att ändra till sommartid denna helg. Sommartid kommer ju att innebära väckning 05:30 i så fall...

    SvaraRadera
  3. detta har jag inte överhuvudtaget tänkt på. Hur skall jag göra med vårat schema nu?

    SvaraRadera
  4. OJ shitt va kuil fö edär....så glad att e verkar ti lyckas=) kankse vi sku mst prov å..men ja undrar hur e sku funk för oss som int har hon hem på dagan?!

    ojoj, nu var int e na moligt nier oss, hede ha itt ja heldär tänkt på..så fårn nästa vik var e väl väckning mellan halv 5- 5 tå...huuadå

    SvaraRadera
  5. Oj va kul ti hör att hon sover betär :) Hoppas e fortsätter sålis! :)

    SvaraRadera
  6. hmmm...nu börja ja funder på en sak...betyder int e att di buri sov liengär tå e var somartid???vi ställdär ju fram klockon tå?!=)

    SvaraRadera
  7. Jo ja börja funder he jag å. Så ja tror vi halder tiden...läggning 21 å väckning 08.30 var e ju tå iställe :)
    Lyx

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad