tisdag 17 mars 2009

Tisdag

En av dom bättre nätterna har vi bakom oss idag. Skönt att sova lite längre etapper ibland. Bara jag skulle gå och lägga mig samtidigt som dom övriga familjemedlemmarna skulle det också hjälpa lite. Men det är så skönt att sitta ensam uppe och varva ner lite innan läggdags

Idag har vi ett rådgivningsbesök på schemat. Vi måste också börja söka recept på olika godsaker vi skall tillreda till helgen + ta itu med städningen. Kanske jag avverkar övre våningen idag som står sig lite bättre.

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag hittat till din fina blogg! Va söt Siri är!

    SvaraRadera
  2. Såg du att det var du som vann namnlapparna?! Jag har mailat dig, men tänkte ifall mailet har hamnat i skräpposten... Svara gärna så snabbt som möjligt så får jag skicka iväg allas beställningar på en och samma gång.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad